niedziela, 1 września 2013

Polar Bear

To nowa odmiana, która pojawiła się w handlu w 2012 roku.
Hortensja ta ma ogromne, ciężkie kwiatostany, które w sprzyjających warunkach mogą dorastać do 40 cm początkowo zielonkawe, następnie białe z seledynowo zabarwionym wierzchołkiem, a potem rózowiejące. 
Pokrój ma rozłożysty, pędy sztywne. Dorasta do 1,5 m wysokości i tyleż samo szerokości. Jest to średniej wielkości hortensja. Zakwita późno, bo dopiero w sierpniu. Ma to jednak swoje plusy - kiedy prawie wszystkie hortensje bukietowe są mniej lub bardziej przebarwione, ta zdobi piękną bielą.





5 komentarzy:

  1. Rozważam kupienie jeszcze kilku z najnowszych odmian. Polar Bear jest na mojej liście, dziękuję za polecenie!
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabyłam sobie tę odmianę jesienią, bardzo mnie ciekawi jak będzie rosła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Zajrzałam przypadkiem i strasznie mi się u Ciebie spodobało. Tez kocham hortensje. Mam ich kilka w swoim ogrodzie. W tym roku kupiłam hortensję Anabel. Zobaczymy jak będzie się sprawowała. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mojego ogródka. http://fotoogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ao passar pela net encontrei seu blog, estive a ver e ler alguma postagens
    é um bom blog, daqueles que gostamos de visitar, e ficar mais um pouco.
    Tenho um blog, Peregrino E servo, se desejar fazer uma visita.
    Ficarei radiante se desejar fazer parte dos meus amigos virtuais, saiba que sempre retribuo seguido
    também o seu blog. Minhas saudações.
    António Batalha.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym krzewem ozdobnym jest Guzikowiec , ale Hortensje również uwielbiam. Są przepiękne i super dekorują ogród.

    OdpowiedzUsuń