środa, 28 sierpnia 2013

Rheny - Vanille Fraise

Sezon hortensjowy w pełni. Jedne hortensje niedawno rozkwitły i są białe, inne zaczynają się przebarwiać a jeszcze inne już dawno nabrały rumieńców.
Przepięknych kolorów nabrała hortensja Rheny - Vanille Fraise.
Muszę przyznać, że przez kilka lat niezbyt ta odmiana mnie zachwycała, a to dlatego, że strasznie się pokładała. Musiałam ją podwiązywać, a i mimo tego podczas deszczu, gdy kwiatostany nasiąkały wodą i robiły się ciężkie, łamała się.
Po kilku latach uprawy nabrała ładnego pokroju i z pewnością jest to jedna z piękniejszych odmian.


4 komentarze:

  1. Śliczna jest ta hortensja. U mnie niestety już po kwitnieniu, to pewnie przez tą suszę i upały. Kwitły krótko ale tak obficie jak nigdy dotąd. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susza i moim hortensjom dała się we znaki.
      Wiele odmian zamiast ładnie się przebarwiać, brzydko zasuszona.
      Kwiaty te ż niektóre mają marne :(

      Usuń
  2. Piękna!!!!
    Też ją mam, ale dopiero pierwszy rok. Kupiłam tej wiosny taką niekształtną bo innej sprzedawca nie miał no i będą ją jakoś ciąć. Ale to chyba na wiosnę... Tak?
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosną. W razie problemów służę pomocą :)

      Usuń